söndag 4 april 2010

Tack

Tack snälla Knyppeltanten och Carinas liv och stickning för utmärkelsen. Jag blir så glad och överaskad. Känner att mina krav på mig själv ökar lite, måste bli bättre på att sköta min blogg. Men vad roligt att någon läser den. Än en gång tack.

Reglerna för denna award är:
  1. Lägga ut awarden i sin blogg
  2. Ge den till 12 personer
  3. Länka till deras bloggar
  4. Meddela dom att de fått den
  5. Ange vem man fått den av och länka tillbaka

Jag vill ge denna utmärkelse till

  1. Stickat och vrickat för att hon är så kreativ i sin stickning och en mycket trevlig person.
  2. Barbros stickning för att det alltid är lika spännande att se hennes arbeten och för vanten med ekorremönster.
  3. Tant Nanna för trevliga stunder på vårt stickcafé och för alla små söta virkade figurer.
  4. Emkristi för vackra saker i tvåändstickat.
  5. Mamma P för allt fint på bloggen, jag beundrar frivoliteterna så mycket.
  6. Dödergök henne kan man bara gilla...kreativ och produktiv.
  7. Tant kofta vars blogg jag följt länge och alltid beundrat hennes stickning.
  8. Knyppeltanten man kanske inte ska ge givaren utmärkelsen men du förtjänar den för att du varit med och bildat en ny förening för slöjd i Närke, Närkes Handaverk
  9. Johanna Wallin vars bok "Sticka småvarmt" jag gillar mycket.
  10. Karin den trevligaste energistrålen i Västernärke och en mycket skicklig slöjdare.
  11. Pysseltrollet för en rolig blogg i trakter jag känner som hemma.
  12. Ilsefin en blogg jag följt länge och tycker mycket om.

Flera av dessa personer har redan fått utmärkelsen från andra, men jag vill också med detta uttrycka min uppskattning.

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för uppskattningen av den nya föreningen. Vi tycker att man måste ta tillvara på all hantverk med tråd och garn och inte bara stickning. Därav starten av denna föreningen. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Vi hörs om lite samarbete.

    SvaraRadera
  2. Tack för utmärkelsen, vad glad jag blir! :)

    SvaraRadera