fredag 2 juli 2010

Stickat och sommar stickcafé

Vi var mellan 10-15 stickerskor som samlades på Villa Svea Park & Café i Kumla i torsdags, vi kommer att hålla på varje torsdag under sommaren. Trevligt och gott fika.
Jag har hunnit klart med två nystan från min digra present, en sjal i garnet Bali - minns ni? En fläkt från tidigt 80-tal. Jag blev påmind om att jag hade Fidjigarn kvar i mina gömmor (gult!!! - har jag gillat gult en gång i tiden?). Jag minns att jag stickade med rosa fidji när jag bodde i Karlstad 1981-85, vad tiden går.

1 kommentar:

  1. wonderful publiѕh, very informative. I ωondeг ωhy the opρosіte еxpеrts of this sector don't understand this. You should continue your writing. I'm
    confidеnt, you've a huge readers' base alreadу!


    Alѕo νisіt my homеpage; Indian Massage
    Here is my blog post sports massage therapists

    SvaraRadera